Paraula Compartida: últims dies per a inscriure’s!
L’impuls del nostre 30è Aniversari s’ha materialitzat en una nova i emocionant iniciativa: el projecte PARAULA COMPARTIDA. Com a conseqüència d’aquesta celebració i del desig de continuar enfortint el nostre sector, el projecte segueix creixent i avui us portem novetats molt importants.
Ens fa molta il·lusió comunicar-vos que les pròximes jornades professionals se celebraran a Barcelona els dies 29 i 30 de juny. Serà una cita clau per a l’intercanvi de textos, el debat professional i la creació de noves complicitats escèniques entre els nostres territoris.
D’altra banda, a més de la col·laboració de les tres associacions de dramaturgs i dramaturgues dels territoris que componen el projecte, AVEET (PV), ADIB (IB) i ACD (CAT), també comptarem amb la col·laboració de la SGAE, que se suma al projecte cedint les sales Mompou i Ramon Muntaner.
📩 Recordatori: Convocatòria de textos 2026
Us recordem que encara és oberta la convocatòria per a la selecció de textos que formaran part de les lectures dramatitzades d’aquestes jornades.
Aquesta és una oportunitat única per donar visibilitat a l’autoria contemporània i fomentar la mobilitat de les obres escrites en la nostra llengua. Recordeu alguns punts clau:
- Objectiu: Seleccionar textos per ser produïts en format de lectura dramatitzada amb direcció i intèrprets del territori d’acollida (Catalunya).
- Intercanvi: Per garantir la pluralitat, l’associació del territori que acull les jornades no decideix el text del seu propi territori.
- Disponibilitat: És imprescindible que l’autor o autora tingui disponibilitat per assistir a la lectura a Barcelona durant els dies 29 i 30 de juny.
🗓️ Compte enrere: Teniu fins al dia 22 de març per a enviar la vostra obra!
No deixeu passar l’oportunitat de formar part d’aquest teixit cultural compartit. Ens veiem a Barcelona per fer créixer la nostra cultura!







