Obert el termini per al Circuit TRÀNSIT 2026
Benvinguts i benvingudes a la convocatòria per al Circuit TRÀNSIT 2026! Un any més, reforcem el nostre compromís amb la mobilitat i la difusió de les arts escèniques en llengua catalana arreu del territori.
Aquesta iniciativa és una eina clau per facilitar l’intercanvi cultural i garantir que les companyies puguin portar les seves produccions a nous públics.
Us convidem a presentar les vostres propostes i agraïm per endavant la vostra col·laboració en omplir el formulari de sol·licitud de manera completa.
Acords per a les companyies
Primera opció: Companyies que vagin a les Illes Balears a actuar o que surtin des d’allà.
- Caixet fora del propi territori:
-
- Primera funció: 40%
- Segona funció: 30%
Segona opció: Companyies de la península que vagin a qualsevol altre territori de la península (Catalunya, País Valencià, Franja de Ponent, Andorra).
- Caixet fora del propi territori:
-
- Primera funció: 30%
- Segona funció: 20%
- Tercera funció: 20%
Requisits per a participar
- Espectacles representats en llengua catalana o qualsevol de les seves variants.
- Que la funció siga fora del propi territori.
- Espectacles en llengua catalana o qualsevol de les seves variants d’autoria contemporània o clàssics, així com adaptacions de clàssics universals amb una elevada aportació de creativitat, queden excloses les traduccions.
- Companyies associades i en els teatres privats associats a CIATRE, ADETCA, TTP, ILLESCENA i AVETID.
IMPORTANT: Les funcions presentades al CIRCUIT TRÀNSIT no podran presentar-se a INAEM.
Ajuda màxima a rebre de part de la Xarxa Alcover
- Companyies: 2.000€ + 21% IVA
- Companyies que van a les Illes Balears o que en provenen: 2.850€ + 21% IVA
- Sales: 600€ de 3 funcions (Península) i 400€ de 2 funcions (Illes Balears) + 21% IVA
Calendari i terminis de presentació
La convocatòria es divideix en dues etapes per a una millor gestió dels recursos:
- 1a Convocatòria: estarà oberta des del 15 de desembre fins al 30 de gener. Amb una dotació de 15.000€
- 2a Convocatòria: Es durà a terme al mes de maig. Dotació depenent de les subvencions concedides.
MOLT IMPORTANT
- Les companyies i/o les sales són les que han de contactar entre si per concretar les funcions que indiqueu en el formulari. La Xarxa Alcover no s’encarrega d’aquesta funció.
- La selecció d’espectacles complirà amb el següent percentatge: 33% públic infantil/familiar, la resta per a públic adult.
Us animem a presentar les vostres sol·licituds tan aviat com sigui possible, ja que la convocatòria estarà oberta fins a esgotar els recursos disponibles.
Per a més informació sobre la convocatòria o si teniu qualsevol dubte, no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres. Estarem encantats d’atendre-us i oferir-vos tota l’ajuda necessària per facilitar la vostra participació.
Circuit TRÀNSIT 2026: Creant connexions, compartint cultura.









